Tuddeluuu. Jag ligger under täcket i soffa...

100media_imag107 (MMS)

Tuddeluuu. Jag ligger under täcket i soffan framför en film och värmer upp mig. Mina fötter är som isbitar efter en snöig/regnig men trevlig promenad med en gammal vän. Tråkigt att man träffar vissa som ligger en varmt om hjärtat så sällan. Min karl har parkerat sig vid datorn så jag får nöja mig med att kika in och säga hej från telefonen. Funderar på att göra mig en kopp varm choklad. Det låter väl gott? Längesedan.. Lite grädde skulle man haft men det kan inte hjälpas. En kopp varm choklad framför Along Came Polly innan det är dags att krama kudden. Imorgon jobbar jag 8-18, skitpass men jag hinner umgås med min fina familj iallafall. Bilden är från i lördags när Evelyn lekte med gammelfarfar "Tiiig".


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback