Min b-day.

Dagen till ära har jag såklart inte haft tid att sitta framför datorn tidigare. Jag har varit en sväng och handlat lite smått och gott till badrummet och sen har jag varit iväg och träffat min fina vän Fia och sen åkte vi hit och bakade inför kvällens födelsedagsfika och fixade sakerna jag köpt till badrummet. Finfint blev det!
Mina föräldrar och Rs mamma har varit här på fika och åkte nyligen hemåt igen. Jag bjöd på vit kladdkaka med saffran och vet ni hur satans jäkla gott det var? R blev craaaazy och åt massor och jag lovar att han kommer käka upp det som finns kvar med. Om ni inte provat den så tycker jag verkligen att ni ska göra det. Lagom till jul nu med julfika kors ovh tvärs passar den perfekt. Hur smarrig som helst, ska slänga upp receptet senare tänkte jag ifall ni är sugna.

Imorse hade min stora älskling dukat upp med frukost bestående av prinsesstårta och tänt massa ljus i vardagsrummet så det blev "frukost" i soffan och mysfaktorn var hög. Jag fick en present och ett hemmagjort kort med en fin text, så pass fint att jag faktiskt fällde några tårar. Det hade jag inte väntat mig och blev lite surprised men han kan också den där R när han väl lägger manken till ;) Han hade spelat in en liten videohälsning från Evelyn igårkväll också som jag fick se imorse.


Pappa R låter helskum på rösten men jag fick ett godkännande att lägga upp klippet trots det eftersom det faktiskt var tillägnat mig.

På fredag ska jag fira med mina vänner. Jisses, jag måste fortfarande komma på vad jag ska bjuda på för mat. Mamma mia! På lördag blir det firande hos mina föräldrar med min farfar och mormor & morfar. Min mamma har nämligen fyllt år och min pappa fyller år på lördag så då kör vi det ihop där.

Dags för soffmys framför DH. Bra avslut på en fin födelsedag. Tack alla fina som grattat!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Danny Boy

Evelyn måste bli en språkbegåvning, vilket perfekt franskt uttal på grattis !!!

2010-11-16 @ 22:04:52
Postat av: sanna

ååååh va gulligt!! =D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback