Lovely friday!

Hola!

Denna dagen har gått i ett som alltid när man är ledig. Ljuvliga lediga dagar!
Jag & Evelyn har varit och handlat hem en massa mat till kvällens födelsedagsmiddag med mina vänner.
Nu sover Evelyn middag sen ett tag tillbaka och jag har passat på att förbereda kvällens middag. Jag har gjort det riktigt enkelt för mig själv ikväll då inspirationen varit som bortblåst men jag hoppas det ska uppskattas iallafall. Jag tror det kommer bli grymt gott.

Evelyn är verkligen i en fantastiskt ålder just nu och lär sig så mycket hela tiden. Nu på senaste har hon börjat prata i två ords meningar. Jag kommer inte ihåg om hon började i slutet på förra veckan eller början av denna veckan men väldigt nyligen. Imorse när hon vaknade och upptäckte att R inte var hemma sa hon "pappa tjjjjäna" och mycket riktigt pappa var och tränade.
När vi lekte inne på lilldamens rum idag och hon höll på med sin lilla spis sa hon "koka tatis".
Våran duktiga stora tjej som faktiskt "fyller" 22 månader idag. Bara två månader kvar tills hon är hela 2 år, jisses vart tar tiden vägen egentligen?

Nu ska jag fortsätta och dona med maten och göra mig själv redo också.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback