Imorgon är jag ledig, me so happy!

Dagen är i princip över och som jag har längtat efter det för imorgon har jag nämligen min enda lediga dag denna veckan. Det ska bli ljuvligt, en tripp på Ikea blir det nog.

Imorse innan jag skulle åka till jobbet stack jag, HÖR & HÄPNA, iväg till gymmet och tränade en sväng. Välbehövligt och det skulle vara skönt att komma igång med lite träning nu alltså men ibland är det allt för svårt att hitta tiden. Om dygnet bara hade fler timmar. Suck!

Jag har suttit och skrivit adress och slickat igen säkert 30 kuvert här hemma åt min pappa sen jag kom hem från jobbet. Min pappa som för övrigt befinner sig på Teneriffa medans jag sitter här hemma och slickar kuvert med snörusk utanför fönstret. För att inte tala om min mamma som befinner sig i underbara Egypten, varmt och skönt. Skulle inte skada att sola och bada sig lite.

Nu är det dags att säga godnatt.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! har ar 35 grader varmt 30 i havet men imorgon ar det sverige och kyla som galler. Saknar er kram mamma.

2010-11-11 @ 18:24:04

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback