Hej mitt vinterland!

Om inte allt för lång tid måste jag bege mig mot jobbet. 12-22 står på schemat idag och det suger precis som vanligt. Jag har fixat och trixat lite i badrummet nu på morgonen efter att jag lämnat Evelyn på förskolan. Det blir så himla fint där inne, stor skillnad från förut tycker jag. Mysigt!


Bus imorse. Evelyn invigde nya shortsen från Zara som vi köpte i söndags. Mjuka och sköna!

Jisses vad det snöar ute hörni. Hej mitt vinterland! Jag längtar till julen jag, kommer bli riktigt mysigt.
Nej ni. Nu ska jag skruva upp volymen rejält och njuta av underbara musiken innan jag måste bege mig ut i snöyran.
Finns det något bättre än riktigt hög musik? Jag tror knappt det.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback