Hej där. Jag sitter i personalrummet på jo...

100media_imag109 (MMS)

Hej där. Jag sitter i personalrummet på jobbet och chillar. Älsklingen är på förskolan idag och nu hoppas vi att febern är borta på riktigt. Imorgon är jag ledig, wiho. Då ska jag se till att storhandla och åka och titta på en efterlängtad systemkamera som jag nu skramlat ihop pengar till. Jag har tittat på nikon d3000, canon 1000d eller 450d. Någon vänlig själ där ute som har några tips kanske? Jag har fått höra att man inte ska lägga ner allt för mycket pengar på själva kamerahuset utan istället fokusera på objektivet och isåfall är 450d ganska utesluten då den ligger lite högre i pris men med samma objektiv som till 1000d i det paket jag hittat. Tips tips tips? Jag längtar tills imorgon för då ska jag ut på jakt och klämma och känna på massor med kameror.


Kommentarer
Postat av: Fia

Har ingen koll alls på Nikonen men vi skulle köpa Canon 1000 från början men sen fick vi veta att den inte har någon bildstabilisator så då valde vi snabbt som ögat 450 istället..

Man ska väl inte lägga för mycket på kamerahuset som du sa men man bör ändå köpa en kamera som har allt man vill ha. De är ju inte helt gratis ;)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback