En liten händelse.

En kul grej som inträffade i torsdags som jag helt glömt bort att tala om.
Jag befann mig på jobbet och pappa R var ledig och hemma med Evelyn. Strax innan jag slutade för dagen ringde jobbtelefonen och jag gick och svarade. Först hördes ingenting men efter några sekunder hör jag "hallå? hallå? hallå?" flera gånger av en "bebisröst". Först hajade jag verkligen inte ett smack och trodde att det var en tjej på jobbet vars son råkat ringa upp eller något men efter några hallå så slår det mig att jag faktiskt känner igen rösten. Var tvungen att lägga på då jag behövde ta kassa men jag sprang till telefonen för att kolla numret när det var lugnt igen och visst var det väl som jag trodde att det var min underbara lilla dotter som lekt med pappa Rs telefon och råkat ringa upp jobbet där jag då svarade. Det händer inte allt för ofta heller att jag faktiskt svarar på jobbtelefonen men just denna gången när lilla hjärtat ringde svarade jag.

Himla komiskt tyckte jag!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

A mother always knows säger man ju ;P


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback