Täby.

Idag har vi varit i Täby centrum och spanat runt. Evelyn har fått ytterligare lite kläder inför resan/sommaren. Vi stack nämligen iväg till Stinsen med mina föräldrar igår och då fick hon lite bra grejer då med - solhatt, badbyxa, linne osv. Så idag har vi som sagt fyllt på ännu lite mer med nödvändigheter. Hittade en sån där UV-tröja också som vi ska slå till på en annan dag. Ingen brådska ännu direkt.

Vi passade på att äta lunch i Täby, hundra år sedan vi käkade ute tillsammans. Asiatisk mat blev det så nu har jag smarrig soppa att se fram emot ikväll.. Hmpf!

När vi kom hem slängde jag på mig träningskläder och stack ner till gymmet. Nu sitter jag här svettig och ska snart hoppa in i duschen. Både R och Evelyn sussar, sömntutor.

När lilldamen vaknar blir det en sväng med dammsugarn som vi missade igår eftersom vi hämtade pass och åkte till Stinsen. Sen vill vi ut ut ut i det änsålänge fina vädret. Lite lekparken kanske? En promenad? Time will tell..

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback