Seg dag.

Usch.. Denna dagen blev inte alls som det var tänkt.
Inte blev det någon match för mig idag inte då min kropp sa ifrån. Illamående, ont i magen och huvudvärken har kommit och gått under dagen. Jag slumrade till en stund på eftermiddagen/kvällen och det gjorde mig nog gott. Känner mig fortfarande lite skum i kroppen men helt klrt bättre. Imorgon när jag vaknar förväntar jag mig att må som vanligt igen, annars jäklar!

R och Evelyn har varit ute och promenixat och tvättat medans jag legat i soffan endast halvt levande. Vi får ta igen den här dagen på onsdag när R är ledig igen.

Imorgon är planerna att lämna R på jobbet när han börjar, svänga förbi Cattis och hämta mina kort och sedan vidare till polisstationen för att fixa pass till mig och skruttisen. Jag tror vi tar ett varv på Sollentuna centrum också när vi ändå är i dem krokarna. Spana lite på vad vi behöver köpa inför resan!

Vi har även fått våran pisshylla såld idag. 500 pix fick vi den och en ny på IKEA kostar 699 kr. Ingen dålig affär tyckte vi!

Nu ska jag snart nanna kudden och samla lite välbehövlig sömn.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

Stackre, är det för att du börjat äta lite vanlig mat tro? Eller så kanske du vart så glad över att ni ska resa att kroppen blev helt utmattad när det börja lägga sig:)



fy fan vilken bra deal!! =D

Krya på dig söt

Kram!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback