Resesäng?

Goder morgon!

Jag blev väckt av att Kimmi ringde mig. Sanna har nämligen gått och blivit utan mobil så hon hade genom facebook hälsat Malin att säga till Kimmi att ringa mig och tala om för mig att jag skulle gå in på facebook så att vi kunde få kontakt. Haha jaa på den vägen är det, roligt. Vad gör man inte när man är utan mobil?

Igår var jag som sagt iväg och handlade inför Turkietresan, mat till Evelyn, underhållning på flyget till tösen och en massa välbehövligt. Så nu tror jag att vi har det mesta hemma, måste ner på apoteket idag och hämta ut fler tabletter till mig själv för dem var nästan slut upptäckte jag.

Imorgon ska det packas ordentligt för R jobbar 12-22 på fredag så då blir det inte mycket till att packa och på lördag sticker vi ju.

Har ett litet dilemma dock, om vi ska ta med resesäng eller inte? Den väger ju och gör att vi inte får ta med oss lika mycket bagage då. Satan!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

haha ja alla sätt är bra utom de dåliga;)



men gud skippa sängen! tänk så mkt mer shopping de blir :P hihi puss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback