Passfoto.

Vaknade 9.50 imorse och kände en störande huvudvärk längst in i skallen typ. En sväng i lekparken, mata Evelyn och sen var det dags för damen att sova. Jag slängde i mig två alvedon och passade sen på att sova jag också- Välbehövligt men dessvärre så var huvudvärken kvar när jag vaknade upp igen. Inte okej! Jag får väl helt enkelt dras med den idag men imorgon får det vara nog.
När Evelyn vaknade var pappa R hemma från jobbet så vi gick ut i lekparken alla tre. Hur skönt väder som helst nu på kvällen också, helt vindstilla och solsken. Härliga tider!
Nu vankas sen middag för oss. Lax med fetaostsallad och romsås. Yummie!


Tänkte att jag skulle visa hur Evelysn passfoto blev så här får ni.


Fick inte till någon bra bild dock men kortet blev väldigt cuuuute.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha ja det är för båda två med halvpension. Yei! :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback