Mysigt värre.

Jag har lyckats ringa länsförsäkringar och kirrat med reseförsäkringen och ringt Veritaskliniken och checkat när jag ska dit nu i maj, lyckades slarva bort lappen såklart. Smartskaft! Skönt att det är gjort iallafall, brukar alltid glömma när jag behöver ringa någonstans.

Sen har jag suttit och surfat runt och läst om Marmaris och så. Det är alltså dit vi ska om 26 dagar. Jag har varit där en gång förut men det var säkert för 8 år sedan kanske? Minst? Det var där jag träffade min fina vän Hanna. Så jag kommer ihåg typ nada därifrån förutom att dem hade en jättemysig marina.


Hur mysigt ser det inte ut?


Poolområdet på hotellet vi ska bo på. Vi längtar!

S
nart borde älsklingsungen vakna. Då gör vi oss klara för att hämta upp pappa R snabbt och svänger förbi Barnens Hus för att kika på en bra resevagn för en sådan måste vi ju minsann ha. Våran stora klumpiga vagn kan man ju inte släpa på direkt.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback