Lily Lolo.

Det blev middag i Kista med några vänner. Lite snabbspaning i några butiker och sedan hem igen. Mitt mineralfoundation från I.d tog precis slut idag så det var alldeles passande att de hade 25 % utförsäljning på Phasion. Har velat testa Lily Lolos mineralfoundation så det köpte jag med mig hem idag, mycket billigare och jag har hört så mycket bra om det så nu håller jag tummarna på att jag ska slippa punga ut för I.d sminket i framtiden. Jag fick med mig en foundation och matt finish powder för typ 100 spänn mindre än vad en foundation kostar från I.d! Mycket bra tycker plånboken.

Jag och R har precis kollat klart på en film. Vi hyrde film med boxen idag för första gången, mycket smidigt må jag säga. Vi kikade på Den vita massajen och jag tycker den var riktigt bra. Har läst de där böckerna för hundra år sedan och älskade dem också. Skitbra men riktigt hemsk! Vi har det så bra..



Nattinatti!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback