Körsbärsträd är vackra.

Tudels.

Som ni redan vet har vi varit i stora staden idag med Sanna och Nessan. Vi mötte också deras vänner Anna och lilla Tilma. Blev en sväng upp på Djurgården och sen satte vi oss på ett café som för övrigt var det sämsta typ ever. Jag betalade 89 spänn för en grekisk sallad som serverades på en assiett och utan dressing. Världens minsta lilla sallad med andra ord. Sanna beställde våfflor och fick en liten fjuttig våffla med sylt (som dessutom smakade sprit tydligen) & grädde så hon var fortfarande hungrig när vi gick därifrån, tur att det finns billiga cheese på donken ;) Nej ni, nästa gång blir det mysig picnic istället!

Jag lämnde tillbaka sakerna på Åhlens för inte fanns det så att vi bara kunde byta storlek inte. Hittade dock lite annat roligt på HM för samma pengar så det kvittade väl egentligen. MEN jag hade gärna velat ha de ubersöta shortsen från Åhlens men nej nej.

När vi åkte hemifrån så kändes det som att det skulle börja regna när som helst och var ganska kyligt men väl inne i stan var vädret lovely. Som vi älskar solen!!!


Stockholm är ofantligt vackert när solen skiner. Kungsträdgården är lovely nu när körsbärsträden blommar, man blir lycklig av att bara gå förbi.


Bussresan hem var allt annat än roligt. Proppfull buss med folk som står precis överallt och en ledsen och gapig Evelyn. Fråga mig inte varför hon gapade för full hals under i stort sett hela vägen hem, det hör inte riktigt till vanligheten att hon skriker sådär men något störde henne tydligen.

Vi har bara myst hela kvällen. Jag har träningsvärk som heter duga efter gårdagen plus att jag haft ont i ryggen sedan i tisdags. Ryggvärken is killing me idag. Det gör sablans ont på min högra sida vid ryggslutet. Ska försöka få R att trycka och massera lite när han kommer hem. Wish me luuuck!

Imorgon ska jag till tandläkaren så Evelyn får vara med min mamma en liten stund. Hoppas jag inte blir ruinerad efter det besöket men det har aldrig varit några problem förut så jag håller tummarna!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

Jaa den där jäkla våfflan! fy fan! min syster förstod inte varför ja inte beställde så många ja ville ha!? men hallå.. ja pejar inte 200spän för fyra sprit våfflor! haha (fatta hur många chees de är!) ;)



japp picknik next time:) puss på dej söt! good luck hos tandläkarn!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback