Imorgon bär det av, kalas!!!!

Imorgon sticker vi. Kan ni förstå det? Hur skönt mina vänner?
Fixat med lite smågrejer men nothing major utan det sista blir klart imorgon, som det sig brukar. Vi håller tummarna för att vi inte glömmer något superviktigt hemma. En sväng ner på Ica och en städrunda innan vi beger oss mot Arlanda står på schemat. R ska tydligen tvätta lite smått imorgonbitti också. Vid tvåtiden imorgon satsar vi på att befinna oss på Arlanda, checka in och sedan sätta oss och käka någon smarrig mat. Låta lillis springa omkring som en vilde så att hon är avsprungen och redo för att sitta på ett flyg i cirka 4 timmar, förhoppningsvis slumrar hon till en stund då hon inte kommer kunna sova på dagen. Håll tummarna för att flygresan och allt flyter på någorlunda smidigt så är ni snälla!



Marmaris.

Jag är ofattbart trött. Vilade ögonen lite idag när Evelyn sussade men det ringdes i telefonen, daotrn satte på musik på högsta volym ifrån ingenstans och annat som gjorde att min vilostund blev kortvarig. Det kanske dock var positivt eftersom jag är trött som en gnu nu och kan lägga mig och förhoppningsvis slumra in på någon sekund, vilket jag nu tänker göra. Imorgon gäller det att ha laddat batterierna ordentligt för att orka hela långa dagen/kvällen och en bit in på natten innan vi är framme.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

Låter riktigt bra planerat!! =D håller tummar o tår för er:) Puss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback