I love to see you laugh.

Dåligt med bloggning i helgen men jag har haft mycket för mig som varit så mycket trevligare än bloggen.
I fredagskväll kom Cattis, Ella och Kim hit och käkade tacos. Evelyn var på sitt allra busigaste humör (som alltid) och flörtade järnet med gänget. Efter middagen satte vi på The Holiday som varken Kim eller Cattis sett, jag älskar den filmen. Det är en riktig mysfilm som man bli sådär lagom lycklig av, precis min typ av film. Haha!

I lördags väcks vi av att min mamma ringer och vi flyger upp ur sängen och börjar fixa oss för att åka iväg till Djurgården med dem. Det hela slutade med en riktigt jäkla härlig dag på Skansen, timmarna springer iväg när man är där. Vi var inte ensamma där om vi säger så. Vi hade ju verkligen sommar i lördags och det kändes i ansiktet vill jag lova när vi kom hem igen. Lite fräsch färg har ingen dött av. När vi kom hem slängde vi bara i oss lite snabb middag och gick ut i lekparken och lekte alla tre. Jag sprang omkring barfota och jisses då är det verkligen sommar. LOVE IT!

Idag har vi varit hemma hos Rs familj och käkat mat. Evelyns faster Bella har varit där och hälsat på under helgen och det händer inte allt för ofta :) Kvällen har R spenderat i tvättstugan och såklart kikat på när Barcelona vunnit ligan. Jag själv har kikat på mitt kära Gossip Girl.

Jag har fina bilder att visa från Skansendagen men det tar vi imorgon för nu tänker jag slänga mig i soffan och mysa framför tvn med R. Imorgon är det tillbaka till vardagen igen, suck. Bara 12 dagar kvar till 10 underbara dagar av ledighet tillsammans, de flesta i Turkiet. Hallelulja!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha ja verkligen, att man inte insåg hur bra man hade det? :)

Postat av: bella

lilltjejen va så fin i sin jacka idag och med spännet i håret :)



Jag gillar att brorsan sköter tvätten HAHA och just ja, det märks att du gått ner ett antal kilon- du såg fin ut :) (inte för att du va fet innan direkt )

2010-05-17 @ 00:20:54

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback