Alejandro.. Tralalalalaaaaa.

Det fina vädret är som bortblåst. Vi var ute på en härlig promenix innan R började jobba vid 14-tiden.
Evelyn sussar sött i sin säng. Jag hade planerat att gå ut till lekparken när hon vaknar men det känns inte så lockande längre då solen inte skiner längre. En sväng med dammsugaren skulle behövas iallafall. Jag förstår inte hur skitigt det blir så snabbt?

Jag fick sms från polisen för någon timme sen att våra pass är klara för avhämtning. Det gick ta mig tusan riktigt fort, på en dag bara. Vi får hämta ut dem imorgon när R är ledig och vi ändå ska ta en sväng i Stinsen.

Jag tror bestämt att jag ska pallra mig ner till gymmet imorgon och dra igång med träningen nu när dieten är slut. Visserligen äter jag inte normalt med mat ännu men jag tror nog det ska gå bra ändå. Får se till att gå upp i tid så jag hinner innan vi ska ut och spana. Måste verkligen komma igång!!!!!!

Ikväll är det min favoritkväll på hela veckan - Ugly Betty, Desperata Hemmafruar och Cougar town. Lyckliga jag!


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

haha alealealejandoooo :P



Jisses va fort de gick me passen!! tur de då, att du liksom pejar för lite bra service iaf! =D va fint hotellet verka också!!! =D hoppas ni hittar en dunder vagn nu då:D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback