Solskens promenad.

    
Bus under filten häromdagen.


När R stack till jobbet gick jag och lillis en promenad hem till mina föräldrar i solskenet. Hur underbart är det inte att promenera på bar mark? Tyvärr hade jag inte det hela vägen såklart för det var is, snö och stora vattenpölar annars men där det var bar mark var det lovely. Inget bök med vagnen, snart är det vår.

    
Världens sötaste med två toffsar där bak som fallit av under promenaden hit.

Idag behövdes verkligen solglajjerna påvägen hit med solen rakt emot oss hela vägen. Kanske lillis också hade behövt ett par glajjer. Jag kände att jag höll på att bli blind så fort jag tog av mig dem nämligen.

 Nu ska jag spana på styleroom medans lillgumman sover.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback