ToDos.

Kort summering av gårdagen:

Mamma & pappa var här på fika. Rs morfar och pappa kom hit och hjälpte till att få upp tvn och högtalare plus lite annat på väggarna. R trillade in genom dörren efter jobbet och hjälpte till. Jag gjorde mig redo för att plocka upp Cribbe och Cattis påvägen och styra mot Kimmi som är husvakt. Hon bjöd på smarrig lax, potatis och sås. Vi planerade present inför Vanessas dop och annat hemligt. Mycket trevligt!

Så var det med det. Idag har R varit ledig och vi har haft lite fixdag. Varit och inhandlat en ny blöjhink (äntligen!) då den förra gick sönder innan vi flyttade. En sväng och införskaffat lite pluggar plus skruvar och kanaler för att dölja sladdarna med. R har tvättat också, duktiga han.

Jag tog bilen hem till Sanna en stund där Cattis befann sig och fixade till frisyren. Väl hemma igen borrade vi upp en till tavellist på lillans rum. Jag fick för mig att sätta upp ljusslingan på väggen också men det behövs fixas lite mer med det men det blir en annan dag. Mysigt blev det!

Evelyn var lite smågnällig nu på kvällen så både R och jag tyckte det var väldigt skönt när hon somnade. Slappat i soffan har vi gjort för hela slanten, skönt skönt skönt.
Imorgon börjar R sent så vi ska ta tag i dammsugningen som vi ej hann med idag och få upp mätstickan i lillans rum. Sen har vi nog inget mer som ska upp på väggarna, inte för ett tag framöver iallafall.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback