Ny vecka, nya tag.

Natten till igår var lovely. Vi fick sova hela natten lång, jisses så välbehövligt.
Gårdagen gick åt till att storstäda, tvätta och en snabbis till Sanna med Cribbe. Cribbe skulle fota fina bebisbilder på Vanessa. Det önskar jag att vi också hade gjort men han ska få fota fina bilder på en stor tjej någon dag när hon blivit frisk!

Jag har glömt berätta en rolig sak som hände när vi var på sjukhuset i lördags. Evelyn har ju sagt mamma ett ganska bra tag iallafall och när vi var på sjukhuset så sa hon pappa för första gången "på riktigt". Jag och Evelyn gick omkring i korridoren och kikade så frågade jag "Vart är pappa?" och då pekade hon på pappa samtidigt som hon sa pappa. Det måste ha känts varmt i Rs pappahjärta.

Vi var nyss en snabb sväng till centrum för att handla hem lite skit från Ica och Claes Ohlsson. Mötte upp mamma där och hon hade sytt en dyna till Evelyns korgstol och så fick lillskiten en munktröja där det står princess på baksidan. Finfin!
Var ju underbart väder så vi tog en liten promenad. Evelyn behövde nog få lite frisk luft också, hon har ju vart inne sen i onsdags förutom den lilla trippen till farbror doktorn i lördags. När vi kom hem slocknade hon som en stock.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Farfar

Snart 1 år och 2 mån. och jag tycker hon verkar försigkommen,som man sa förr om de små.Har också tagit en promenad i solen,frisk luft behöver ung som gammal.Evelyn är nog snart i toppform igen tror farfar.

2010-03-08 @ 15:58:44

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback