Me like galenpanna.

Sådärja. Då var även denna kvällen slut. Det var roligt att spela spel, I like speeeel.
Lite irritationsmoment sådär mot slutet av kvällen, orka bli påhoppad. Haha skulle man kunna säga.

Det luktar vanilj i hela lägenheten och det luktar ju så förbannat gott. Jag tror jag ska krypa ner i sängen nu faktiskt och hoppas på lite sovmorgon imorgon. Jag vill verkligen inte att klockan ska vara 07.57 när jag slår upp ögonen som den varit två dagar i rad nu. Nästan lite creepy sådär på minuten.

Sleep tight!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

åh va mycke söta bilder på lillan!! men förutom det har jag bara en ak att säga!



GALENPANNA SUGER!! det är ett så otroligt tråkigt spel som jag aldrig mer vill spela!



=) pusss på er :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback