Hängig tjej.

Febertermometern visade 38,9 imorse så febern hänger i. Vid halv ett inatt var vi uppe och torkade golv. R tog upp lillan ur sängen och på direkten spydde hon över hela honom och golvet. Stackars liten som la värsta monsterspyan och blev jätteledsen såklart. Varm som ett element var hon också så alvedon fick hon och så gick vi alla tre och lade oss i våran säng. Det tog en stund innan hon somnade om igen och hon pep till några gånger under natten men det var ingen fara. Natten hade kunnat bli så mycket värre med hög feber.

Imorse när R & jag steg upp låg Evelyn fortfarande och sov i våran säng. Jag satte mig vid datorn och efter en kort stund hör jag små steg som närmar sig. Lillfröken var vaken! Sötnosen..

Jag bäddade ner Evelyn för en liten stund sedan då hon slumrade till i soffan. Hoppas hon sover ordentligt länge nu så hon känner sig piggare och utvilad när hon vaknar.
Jag ska passa på att slänga i mig lite lunch bestående av kycklingspett med potatisgratäng. R slutar tidigt idag och ikväll blir det film - Luftslottet som sprängdes, äntligen!


I brist på bilder slänger jag upp en videosnutt på min knäppistjej när hon fejkgarvar så det står härliga till.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Lillskruttis då. stor krya på dig kram till henne! En kram till dig me min fina!

2010-03-04 @ 13:26:49
Postat av: sanna

Men Stackars Liten!!! =( Hoppas hon blir bra snart! e det vinterkräksjukan hon åkt på? hört att måååånga fått den iår!! =( Kramisar

Postat av: Farfar

Hon skrattar så gott med många tänder i munnen.

Krya på dig önskar Farfar

2010-03-04 @ 18:21:04

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback