Changing haircolour.


Brunhårig Sandra imorse med solen i ögonen. Jag kunde inte titta.


Work in progress.


Färdigslingat.


Ett steg närmare mitt vanliga blonda hår. Jag tycker att håret ser mörkare ut på sista kortet än vad det gör när jag tittar mig i spegeln.

Herregud när jag tittar på korten nu så ser det så jäkla mycket bättre ut i det bruna håret.. Det här kanske var ett big misstake. Haha men så känner man väl alltid när man förändrat håret iofs, det tar ju lite tid att vänja sig och blont till sommaren är ju såååå fint. Sen när Sanna får sätta sina tänder i mitt hår ännu en gång ska ni se att jag blir superblond igen. Jag är ju blond i mig själv egentligen.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Sussie

Snackaru om? Det blonda blev ju kalasbra!



Två tummar upp från Hässelbyjuryn

2010-03-26 @ 13:15:54

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback