Midsommarklänning?

Midsommar närmar sig med stormsteg vilket såklart gör att man börjar fundera lite på vad man ska sätta på sig för festligt dagen till ära. Jag skulle mer än gärna vilja ha på mig en blommig färgsprakande maxiklänning men jag finner ingen lycka på den fronten. Jag skulle behöva ge mig ut och leta lite i butiker men det är lättare sagt än gjort när man inte har en fungerande bil. Jag menar väsby centrum har inte direkt något utbud att tala om. Ja ni kan kalla mig lat!!! Dessvärre måste jag nog försöka ta mig någonstans för att spana lite även om jag inte har tillgång till bil. Heja buss & tåg!

Jag har iallafall ett alternativ här hemma, jag köpte nämligen en ubersnygg maxiklänning i Turkiet. Visserligen inte blommig men satans ball ändå. Antingen blir det maxiklänningen här hemma eller någon annan blommig klänning eftersom jag inte hittar en blommig just maxiklänning. Svårt det där! Så frågan är maxiklänning eller blommigt? Vi får se vad affärerna bjuder på helt enkelt.

    



Alla klänningar är från asos.

Update. Nu har jag surfat runt en bra stund efter midsommarklänningar medans R glor på sablans fotbollen men hittar ingenting som faller mig riktigt i smaken. Inte en enda klänning som jag fstnar för och tycker WOW! Besvikelse..

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

haha ja funderar på drinkarna!! haha va ska vi drickaaaaaaaaa!? jag tyckte den prickiga va jätte söt!! Jag ska ha min rosa blommiga långa klänning, eller en kort blommig skapelse från gina.. hm den långa e också från gina!! ne nu drinksökning! Puss

(du kan ju föresten komma naken, du har ju värsta solbrännan o de slår ju allt!) =D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback