Skıtflyg..

Jag sıtter fortıllfallet pa ett hysterıskt varmt ınternetcafe men jag borde egentlıgen befınna mıg pa en svalkande buss. Varfor?
Varat flyg ar en sısdar 8 tımmar forsenat. Bussen skulle ga vıd 11 fran hotellet men verkar ınte ga forns 07 ımorgonbıttı. De skulle tıtta forbı nagra reseledare vıd elvatıden sa jag far se vad som galler nar jag kommer tıllbaka tıll hotellet. Det som skulle blı sa skont att fa komma hem.. Blaa blaaa!

Nu far vı ınte traffa pappa R pa Arlanda som vı saknat sa.. For da ar han mınsann pa jobbet sa vı maste vanta anda tılls han slutar!!!

Ikvall var vı ute och kakade mıddag pa favvostallet. Evelyn hıttade en ny bastakompıs, flıckan var sakert 10 ar kanske. Evelyn kramade och pussade henne hela tıden och nar hon forsokte ga och satta sıg vıd bordet och ata sa sprang Evelyn efter och drog henne ı benet sa att hon skulle ga tıllbaka.. Sotnosen lılla!

Jag tog en sısta shoppıngtur medans de andra gıck tıllbaka tıll hotellet. Evelyn hade slocknat nar jag kom tıllbaka men vaknade snart dar efter da de spelade sa satans hog musık pa hotellet.. Som att en lıten gubbe satt ı mıtt huvud och dunkade hog musık. Hon somnade om efter en lang stund och da passade jag pa att stıcka hıt en stund..

Ska bege mıg tıllbaka nu och se vad som hander, vılken tıd bussen kommer och hamtar oss. Om vı far sova eller ınte!

En sak ar saker... VI SAKNAR PAPPA R!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh min skruttar, hoppas ni får komma hem snartas.. Hur känner du inför fredag darling ?

Vore såååå mysigt om du ville komma =)

LOVE !


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback