Mycket Turkiet blir det.

Hej på er igen. Vi har nu fyllt kylen, frysen och alla skåpen till både längden och bredden. Billigt kom vi undan också tycker jag, kalas.

Vill ni veta en sak?

På torsdag åker vi till Turkiet igen. Med vi menar jag först och främst mig och Evelyn men också min mamma, min lillebror och min farfar. Min mamma fick något infall och nu är resan tydligen betald och klar så tidig torsdagsmorgon flyger vi iväg. Först var tanken Alanya men nu blev det så att det blir Marmaris igen, inte mig emot. Gud så härligt. Nu är vi glaaaadaaa! R får stanna hemma och jobba i en vecka han, som han kommer längta efter våran trollunge tror jag.

Nu ska vi slänga i oss lite mat och sedan styra kosan mot mina föräldrar där lillis fortfarande är och åka och hälsa på min mormor på sjukhuset.

Så det så!!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

ÅÅÅH VIKEN LYX!!! fy sjutton va härligt!!!!! =D

Postat av: Kim

Men ååååh vad orättvist! ;P Men vi måste hinna ses innan ni åker för jag köpte en liten present till Evy i Rom som jag tror skulle passa henne finfint i Turkiet! :)

2010-06-07 @ 12:40:18
URL: http://kimmi.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback