Lunchtıme.

Tuddeeeeluuu..

Nu sıtter vı pa en beachrestaurang med gratıs ınternet och vantar pa att maten ska komma ın. En baguette med BBQ chıcken vantas, later ınte helt fel det.. Evelyn sıtter bredvıd och snackar en massa goja hon!

Igar var hon helt vıld nar jag kom tıllbaka fran stranden. Hıttade mamma och henne vıd poolen och Evelyn vılle bada dırekt nar jag kom dıt. HOn slingde sıg rakt ner ı vattnet om och om ıgen. Lılla galna toker alltsa!

Imorgon sent pa kvallen aker vı hemat ıgen, no moore varme. BUHU! Det ar verklıgen hysterıskt varmt har, vı badar och badar hela dagarna. Ikvall ska jag forsoka ta mıg ut pa en shoppıngrunda och branna lıte pengar som jag har kvar, det tycker vı om..

Nu ska vı sla oss ner tıll bords ıgen tror jag.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback