Imorgon far vi. [VIDEO]

Jag har precis lagt Evelyn för att sova. Läggdags blev lite tidigare idag med tanke på att vi ska åka hemifrån 05.00 imorgonbitti. HUJEDA MIG, så tidigt har jag inte varit uppe på jag vet inte hur länge. Då sticker vi som sagt på ytterligare en veckas semester, jag och Evelyn tillsammans med min mamma, lillebror och farfar. Tänk att vi ska klara oss utan pappa R i en hel vecka, fy bubblan!


Bjussar på ännu ett klipp från när Evelyn badar med pappa R i poolen.



Nu måste jag packa det sista så att allting är klart inför imorgon. Så tidigt blir det ingen vettig packning gjord, då räcker det att få iordning mig och Evelyn innan pappa R kör ut oss till Arlanda där vi möter mamma, Robin och farfar.

Vi hörs om en vecka gott folk!


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback