Vilken kväll.

Det blev en hård kväll igår, vilket resulterade i en ännu hårdare dag idag. Men himla trevligt hade vi det och inte förns närmare tre på natten avslutades kvällen. Tiden går fort när man har roligt, hujeda mig!





Visst ser det mysigt ut med alla tända ljus? Ljus is the shit!

Där fick ni se en liten sneakpeak av hur det ser ut på balkongen med de nya möblerna men mer än så får ni inte se förns det är klart. Ska planteras blommor och slänga lite skräp. R skulle ha slängt skräpet när han kom hem från jobbet idag men eftersom jag enbart varit halvt levande idag så får han ta det i någon annan dag veckan istället. Sen att jag skulle ha åkt och handlat blommor och fixat rann också ut i sanden iomed mitt "tillstånd".

Evelyn vaknade 11.40 "imorse". Hon valde en alldeles perfekt dag att ta ut världens sovmorgon på, det behövdes. TUREN!

Nu ska jag äta lite jordgubbar och sedan slänga mig i sängen och sova i hopp om att segheten ska försvinna och att jag ska vakna pigg som en lärka. R jobbar 12-22 i tre hela dagar nu så jag och Evelyn har en massa tid att slå ihjäl. Undra vad vi ska hitta på?

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Sussie

Ultraljudet var helt fantastiskt! Asbra att du skrev vilken du hade varit på för det var den jag hade bokat. Hade hittat ganska lite från folk som varit där så jag var lite osäker. Skönt att du inte totaldissa den då =)



Nu vet vi vilken sort det blir också. Vi kunde inte låta bli...



Det blir ännu en tös i gänget. =)

2010-07-06 @ 23:50:06
Postat av: sanna

Åhh de ser riktigt najs ut på balkongen din!! =D könns som att jag kommer titta förbi med frukost där vilken dag somhelst nu!! haha

puss

Postat av: Hanna

Ni kanske ska hänga lite med Hanna Banana, imorgon...

Jag är ledig och ska hänga hos min papps ett tag, CALL ME !!!



LOVE !!

2010-07-07 @ 08:51:48
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback