Viknedgången.

Bilstolen är äntligen inmonterad och klar i bilen. Lättare sagt än gjort det där!

Jag vägde mig när vi hälsade på hemma hos Rs föräldrar idag. Dem har en sån där riktig våg a la sjukhus ni vet. Sedan jag skrev in mig på viktklubben i slutet på mars, alltså lite mer än för tre månader sedan, har jag gått ner sammanlagt 12 kilo. Nu har jag ju legat på latsidan i lite mer än en månad och ätit precis vad jag velat men jag tycker ändå att resultatet är klart godkänt. Däremot är jag inte nöjd och skulle vilja ner ytterligare en sisådär 5 kg men när jag klarat av det, då är det nog. Det är det jag kämpar med nu, de sista kilona. Thats way jag kör LCHF - njutningsmetoden. Inte orkar man hålla på med shaker och måltidsersättningar för all framtid och verkligen inte nu under sommaren då man vill njuta för fulla muggar.


5 kg till ska jag klara. Där med basta!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå måste boka tid med Marie innan det e försent

2010-07-04 @ 23:02:26
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Vad duktig du där. Hejja hejja hejja!

Postat av: sanna

YOU ARE THE MAN SANDRA!!!

2010-07-05 @ 21:23:05

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback