Ormsate.

Igår var vi ju som ni vet och badade på Kairo för att ta vara på det fina vädret som ville besöka oss för en dag.



Innan vi bestämde oss för att åka hem, byta kläder och åka och bada när värmen slog till och solen tittade fram.

         
Pappa och Evelyn springer omkring på bryggan. Evelyn är tokig, håller man inte koll på henne varje sekund så går hon rakt ut från bryggan.

    
Bada sig lite.

    
Jag vet.. Hur äcklig? Den höll till i vattnet en bra stund innan den simmade iväg bort bort bort.

Idag var vi hem till mina föräldrar eftersom dem kom hem från Thailand imorse. Evelyn fick en hel massa fina kläder därifrån, tack tack. Vi lekte lite i lekparken och hängde men sen pös vi hemåt. Jag stack och hälsade på min vän Hanna i Jakan, en sväng i centrumet där men inget nytt med hem inte. Jag hade spanat ett par snygga leggings där häromdagen men inte provat så det gjorde jag idag, inte ens small kunde jag ha. Way to big och bittert!
Mycket nya saker till Evelyn idag dock, det från Thailand och sen hade Hanna shoppat loss åt oss på Polarn när hon jobbade i helgen. Gracias!


Vädret ikväll har ju varit jättefint så vi gick en promenix hela lilla familjen innan Evelyn skulle sova. Massa mys!


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback