En dag som denna.

Imorse blev jag väckt av en galen Sanna som tyckte jag skulle följa med på dop. Så dagen har vi alltså spenderat på dop i kyrkan och sen dopfest vid Kairo. Trevligt värre. Satans vad varmt det har varit idag och varmare ska det ju bli.

Jag började ju på diet i måndags igen, dock inte samma som sist utan denna gången kör jag LCHF rakt igenom. Dessvärre var jag tvungen att "fuska" idag då vi var på dopet. Det hade jag verkligen inte tänkt från början men när jag väl satt där och var hungrig som ett svin och visste att det skulle dröja någon timme innan jag kunde äta någon mat så var det bara att gilla läget och slänga i sig jordgubbar med glass och tårta. Nöden har ingen lag men helvete heller att jag ska göra det igen, icke sa nicke!
I vilket fall som helst var det lilla Alicia som döptes idag.

    



Efter dopet så åkte vi hem till Sanna en stund. Både Evelyn och Nessan slocknade i bilen, Evelyn hade inte sussat något alls sen morgonen så hon var väldans trött hon. Helt plötsligt känner jag hur ögonen och näsan börjar rinna. Mitt ansikte blev extra torrt och kliade så in i norden, det stack och höll på. Jag fick nästan lite panik där så jag och Evelyn rullade hemåt. Slängde i mig allergitabletter och nu känns det lite bättre men ändå inte riktigt bra. Suck! Mina ögon har varit röda och hållt på i mer än en månad nu. Utan någon som helst hejd på det hela, det kunde väl få vara bra en liten stund iallafall?


Vi har fått flera komplimanger för Evelyns fina klänning idag. Den fick vi i present av Kimmi från Rom. Bra jobb där Kimmi-san ;) Hon hade inte foppatofflor på dopet.. JAG LOVAR ;D

Jag har precis slängt i mig en sen middag. En köttbit serverat med chilibea och blomkål. Blomkål är faktiskt himla gott och ett bra substitut för potatis. Måste komma ihåg att köpa hem brysselkål som jag faktiskt gillar också. No more cheating!!! 

Imorgon sticker vi till Kvarnbadet med Sanna och Vanessa. Vi har pratat om det ett tag och nu blir det av. Sol och bad för hela slanten!

/ Sandr0o





Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback