The cake is fab!

Jag vet att jag har sagt det säkert miljarder med gånger men det tåls att sägas igen.
I adore summer. Livet är så förbannat härligt när solen skiner, man blir helt lycklig från topp till tå när man vaknar till solens strålar. Härliga liv!

Igår var ju jag och Evelyns hemma hos Sanna & Nessan med Kimmi. Vi käkade smarrig kycklingsallad och sen hade Kimmi gjort tårtan som vi åt på midsommar igen. Jag tror inte ni förstår vilken förbannat god tårta det är? Och JAA, jag fuskade från min lchf-diet pga den sablans tårtan. Så god är den och mer därtill! Jag har inga som helst problem att hålla mig undan någonting annat alls men den tårtan bara går inte att låta bli.
Ni skulle också bli helt förälskade av den, promise! Vi satt alla tre vid bordet och förklarade våran kärlek till den! ÅHHHHH HAHA! Alla måste nästan prova att göra den..

    
Evelyn, som annars alltid tar av sig diadem man försöker få på henne, hade på sig Sannas diadem under hela tiden vi var där. Tillomed när den halkat ner mer som ett pannband som ni ser på bilderna fick det sitta kvar. Improvment!


You gotta love the cake!!!


Evelyn tycker också om tårtan.



Vilken glädje att få vara just din mamma älskade du!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback