Nattinatt.

Tacogratängen var smaskens. Jag åt den med grönsallad och guacamole medans pastakungen då såklart hade pasta till. Gott och väldigt mättande blev det!

Igårkväll kollade vi på film igen. Denna gången såg vi "In The Valley Of Elah" och den tyckte vi båda var bra. Det har blivit mycket filmtittande denna veckan, fyra filmer har vit sett. Hade gärna kollat på film idag igen men idag hade vi ingen film att se.

Imorgon ska jag häm till Cribbe och grilla med alla bruttorna. Det ska bli väldans trevligt, längesedan vi alla sågs och för att inte tala om hur längesen det var jag träffade Cribbe.

Det ryktas ju om skitväder imorgon så då ska vi nog passa på att rensa ur garderoberna i hallen innan jag ska pysa iväg. Det har vi nämligen som en todo under Rs semester, skönt att ha det avklarat på en gång.

Men nu - natta.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback