Buuhuuu, typ.

God kväller!

Vi har precis kikat klart på filmen Remember Me med allas våran Robert Pattison. Trodde det skulle vara skumt att se han i en annan roll en som Edward Cullen (Twilightnörd som jag är) men man vande sig snabbt.
Jag tycker faktiskt att den filmen var riktigt bra, hysteriskt sorglig och ögonen tårades ett flertal gånger. En otippad tvist på slutet och filmen blev even more sorglig. Pappa R, som för övrigt kallade filmen för en skitfilm och tjejfilm och inte alls ville titta innan vi väl började, tyckte tillomed han att den var bra.
Den rekommenderas av familjen Karlsson/Largo!

Dags att sussa igen lite nu tror jag eftersom jag var uppe så fasligt tidigt imorse. Om vädret tillåter så sticker jcg och Evelyn och badar imorgon för annars orkar jag inte vistas utanför dörren. Annars stannar vi hemma och plockar, tvättar bilen invändigt och annat skitgöra.

Godnatt på er..

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

den såg ja på bio och ja den va ju lite sorlig och slutet borde ju ha avrit lyckligt, det är ju ändå en film och lyckliga slut är typ ett måste:P

2010-07-16 @ 09:12:23

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback