Banantacos - vilken hit!

Hallå där.

Vi har precis tryckt i oss en massa middag här i Örebro. Både jag och pappa R ville testa banantacos som Cattis och Kimmi provat. Jag är ett riktigt fan av banan i maten så detta var jag tvunge att prova. Vi tyckte allihopa att det var jättegott, Evelyn åt som en häst och hade då redan innan ätit brukmat. Bra skit!
Nu ska vi sjunka ner i soffan och slötitta på lite tv. Imorgon åker vi hemåt men jag vill gå en runda på stan innan vi pyser hem mot Stockholm igen, så fram emot eftermiddagen åker vi nog.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh vad roligt att ni tyckte om det. Det låter ju så himla konstigt. Myn fy satan det är nog nästan godare än vanlig tacos! :)

Postat av: cattis

WOHO banantacos is the shit ;) Inte oväntat att det passade eran lilla banantokiga familj! :)

2010-07-22 @ 22:16:44
Postat av: Dan Erik

Brukmat är också gott, finns även här i Thailand.

Lite mulet i dag på morgonen här i Huay Yang.

2010-07-23 @ 04:02:18
Postat av: sanna

haha Word Cattis! skulle precis säga desamma! Att banan-tacos säkert skulle va en hit i familjen bananos! =)



Fin du gjort bloggen! Säg till om du ¨får ett infall igen? Vet en blogg som skriker efter hjälp;)



Puss!

2010-07-24 @ 09:15:20
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback