Badtime.

Tuddeluuuuu.

R tog tåget till jobbet alldeles nyss även om jag erbjöd att vi kunde skjutsa honom dit. Orkar inte stressa hette det. Haha jaajaa. Jag har packat klart allt som vi ska ha med oss till badet idag och sitter nu bara och väntar på att lillskruttan ska vakna. Vaknar hon inte snart får jag helt enkelt väcka henne så att vi kommer iväg någongång. 
Ska stanna till på Ica och köpa dricka men sedan bär det av för att hämta upp Sanna och Nessan och så vidare mot Vallentuna. Härligt värre!
Jag har inte varit på Kvarnbadet på jag vet inte hur länge. Vi var alltid där när vi var mindre, säsongskort för hela slanten var det då.

Kan vi inte få behålla den här värmen enda fram till slutet på augusti nu? TACK!

Ha en strålnade dag alla ni!

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback