YEEEES!

Imorse var jag på läkarbesök för att träffa en hudläkare och det gick ju alldeles finfint. Fick recept utskrivet så nu ska jag äta medicin i 6 månader framöver. Tänkte försöka gå ner på apoteket när Evelyn vaknar och hämta ut skiten så att jag kan sätta igång direkt imorgon. Hoho så skönt!

Min mamma och mormor har varit här idag på besök en stund och lekt med gosgumman. När dom åkte hem igen slocknade hon illa kvickt och sover fortsatt. Jag har fått upp nya gardiner i köket idag också som min mamma kom med. Har velat plocka undan julen nu ett tag men har inte kunnat i brist på andra gardiner men nu så. Endast en stjärnlampa kvar i fönstret men för att kunna ta bort den behövs en ny lampa så det får bli nästa projekt här nu väldigt snart. Vill inte ha julen kvar för sjutton!!

Om 5 dagar fyller Evelyn 1 år. Wihoo stora tjejen hon gått och blivit.

Förresten så var det ganska roligt igår när vi gick omkring på Stinsen. Evelyn gick omkring och när jag vände mig för att fortsätta lite framåt hade hon bytt håll för att det kom en vagn eller liknande i motsatt riktning som var mer spännande än att följa efter mig. Sen fick jag jaga henne när hon sprang in gapskrattandes i olika butiker och skulle busa. Jag lyfte ut henne och samma visa igen såklart. Lilla
busungen! De flesta människor som gick förbi slängde ur sig ett "vad duktig hon är" eller kittlade henne på huvudet eller liknande. Haha.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Ohhh fina lilla godisungen =D Vilket litet bustroll hon e =)



Skönt me medicinen att få sätta igång med det, tummen upp!



Kram!

2010-01-14 @ 16:43:57
Postat av: sanna

ååh! ni e också fyra generationer!! TA KORT SANDRA-SAN!! de e kul o ha kvar :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback