What happend Zara?

Igår var vi en ganska snabb sväng till Täby centrum. Den största anledningen till att vi åkte dit överhuvudtaget var för att jag ville spana in lite barnkläder på Zara, tycker dom har himla fina kläder där. Men till min stora besvikelse hade de stängt igen Zara där. Fyy så besviken jag blev, usch. Varför har ingen talat om detta för mig? Morr!

Vi hittade lite roligt men framförallt billigt till Evelyn på Åhlens och Lindex istället så lite nöjda var vi när vi åkte hem. Här hemma satte vi igång och lagade pastasallad med fajitaskyckling till middag. Soffmys och sen var dagen slut. Tiden springer iväg. Imorgon ska pappa R jobba igen, visserligen jobbar han nästan bara korta tider denna veckan så det känns inte riktigt lika tungt som annars.

Imorgon bjuder jag på fler bilder från helgen för nu orkar jag inte ladda upp fler. Sovdags!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

godmorgon! haha.. :P

Postat av: sanna

man måste ju hålla sig uppdaterad:P

ne ja har ingen aning, tycker typ att zara butiken va hela anledningen till att man ville åka dit över huvud taget.. ja åhllan e ju bra också:) o Hm där borta e ju också bra:) o jackie:D



haha så när ska du bli frisk tro?

2010-01-26 @ 18:18:32
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback