Perfect saturday.

    
Evelyn slocknade precis innan vi gick på bussen.

Igår åkte vi bussen till pappa Rs jobb så att jag kunde sno bilen och åka vidare till Cattis där jag skulle befinna mig på kalasfika samtidigt som R slutade. De fick åka tåget hem sen igen.


Finaste tjejen.

Hemma hos Cattis bjöds det på två olika cupcakes och en massa annat snask, smarrigt som tusan och mättande som sjutton.


Dessa var det ananas och annat mumsigt i.


Chooooooooooooklad.

    
Sussi och vovvis blev bästisar. EllaPella ville också kalasa.

När vi hade tillbringat några timmar där åkte jag hem för att hämta lillans babygym som Sanna ville köpa av oss. När det var nerpackat styrde jag hem till Sanna för myskväl lmed henne, Sussie och Vanessa. Vanessa fick provlogga gymmet också såklart och det verkade uppskattas, åtminstonde när jag var där tror jag. Det är för övrigt helt galet hur mycket gottigott dom hade köpt. Vi hade nog inte ens rört hälften när jag begav mig hemåt.


Chips, dipp, gifflar, bilar och godis.. Sen fanns det kladdkaka i frysen också som var tänkt för kvällen. Crazy men gott!


I gymmet och tränar.

Igår var en riktigt härlig dag!!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback