Blocket, I like.

    
Bilder från när Kim och Emi var här en sväng häromdagen.

Imorse kom min mamma och hälsade på oss strax efter att pappa R gått utanför dörren. Vi tog en liten tripp till centrum. Jag hittade ett par jeans på rean som fick följa med hem, jag behöver verkligen jeans och billigt är bra. Min mamma fixade även en klipptid till mig som hon också betalade för (tack snälla mamma). Jag tyckte tyvärr att hon tog alldeles för mycket men det var väldigt slitet så vad gör man. Men jag tycker verkligen inte om att vara såhär korthårig. Vi får hoppas på att det växer fort som tusan nu!

Igårkväll precis innan jag gick och la mig fick jag ett infall och slängde in våran byrå i sovrummet på blocket då vi inte behöver den. Idag vid halv nio på kvällen kom det en kille och hämtade den. Snabbt, smidigt och enkelt!

Nu kikar jag på Lets dance-utslagningen och sen blir det natta. Imorgon ska jag hem till Cattis på födelsedagskalas, det ska bli trevligt!

         
Evelyn hade nya jeansleggings från HM, tröja från Zara (likadan som Vanessa fick från Kim när hon varit i London tror jag?), pälsväst som hon fått i present av Kim. Jag älskar verkligen den nya tröjan som vi fyndade på Zara igår. Jag skulle faktiskt vilja ha en exakt likadan själv.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

idolutslagningen..älskling va trött du måste vart. lets dance menaru nog ;)



Sov så gott så ses vi snart!

2010-01-30 @ 00:33:45
Postat av: sanna

haha ja de e precis samma:D åh den kan hon nog föresten ha nu!! måste testa:P haha du vi måste ta en fin bild på tjejerna tillsammans me typ samma kläder på sig!! haha fatta kul o ha till sen! =D de finns ju lite o välja på liskom!! ;) puss på dej

Postat av: sanna

haha ja de e precis samma:D åh den kan hon nog föresten ha nu!! måste testa:P haha du vi måste ta en fin bild på tjejerna tillsammans me typ samma kläder på sig!! haha fatta kul o ha till sen! =D de finns ju lite o välja på liskom!! ;) puss på dej

2010-01-31 @ 22:45:49
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback