Skitutslag.





Stackars lilla tösen som får gå omkring med dessa utslag. Det ser inte alls skönt ut. Om det inte ser bättre ut imorgon måste vi försöka kolla upp det tror jag. Känns inte helt normalt det här.
Vi verkar ha en till skitnatt framför oss. Evelyn har redan skrikit till två gånger. En lång stund när pappa R satt där inne och försökte få henne tyst och lugn och en lite kortare stund. Detta beteende brukar betyda att natten blir skit. Bläääääääää! Jag orkar inte, skulle väldigt gärna vilja sova. Jag håller mina tummar och försöker krypa till kojs nu för att samla så mycket sömn som möjligt.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Vet du? När jag är förkyld så kan jag få såna där utslag som kliar ibland, inte kul!

Men annars kanske det är någon biverkning av sprutan? Hoppas det går över snart i alla fall! :)

Postat av: Hanna

Hello girls !!!

Har spanat lite inför lördag,jag kommer jätte gärna, på ett återbsök =) haha, men bussarna går lite galet, jag ringer iaf när jag sitter på bussen, för jag har ju lokalsinne som en fiskmås så jag behöver nog lite stöd från stationen och hem till er =)



MÄNGDER MED KÄRLEK och Pussar Hanna =)

2010-01-21 @ 10:52:17
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback