Ser fram emot dagen & kvällen.

Tjingeling!

Som alltid när jag bloggar så sover Evelyn. Jag har sminkat mig och försökt locka mitt hår med plattången, lättare sagt en gjort om jag säger så men övning ger färdighet som det brukar heta.
Ska hoppa i lite mer dugliga kläder än mjukisar så att jag är redo när gullungen vaknar. Då blir det lunch för hennes del och sedan bär det av mot bussen som ska ta oss hem till Sanna & Vanessa för fika. MUMS!

Om busen vaknar tidigare än tänkt så tar vi en sväng förbi centrum och tar bussen därifrån istället.

Hoho ikväll är det Lets dance. YEEEEEES, me like. Då blir det chips och dipp bänkad framför tvn. R slutar 19.30 idag så vi kan titta tillsammans hela familjen.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel och Levi

Det är kul att läsa om vad ni har för er på dagarna. Vad kul att Evelyn har börjat gå!

Kommer ni vara något på öppna förskolan? Vi kanske ses där.

Postat av: Agnes

Tänkte tipsa om lite tävlingar som jag har igång :)



Du kan vinna:

- Pärlsammetsfilt och napp av märket Elodie Details

- Presentkort från Fröken Fräken

- En valfri blommig bokstav från Vackra Väggar



Mina pågående tävlingar hittar du här:

http://agneslauedberg.blogspot.com/search/label/T%C3%A4vlingar%20-%20P%C3%A5g%C3%A5ende



Ha en mysig helg!

2010-01-16 @ 15:20:10
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback