Piff&Puff.

    
Äter mat hos farmor & farfar igår. Smaskade banan hos mormor idag.

Idag har vi som ni vet varit och fikat hos Cattis med girlsen. Vänner, hundar och barn, det blir en salig röra det där. Evelyn var rädd för hundarna i början när vi kom dit (precis som förra gången) men efter en stund så gick hon omkring på golvet med hundarna utan att vara rädd. Så långt kom vi inte sist inte!

    
Sleeping beautys bak i bilen, Evelyn & Vanessa. Vovvarna.

    
Sanni & Vanni. Kimmi och Evelyn hälsar på vovven.


"Heyyy kompis".

Sen vi kom så har jag hållt på och piffat lite i Evelyns rum.

         
Ett väggord är numera uppsatt på väggen. Jag har pysslat med dekorplast och gjort prisesskronor som ni ser, dock är jag inte nöjd med resultatet då färgen inte är riktigt guldig. Det blir till att köpa ny plast och fixa om. En söt klädhängare har kommit upp bakom dörren.

Imorgon kommer flicksen hit för tacodinner och säsongspremiären av Lets Dansa. Som jag har längtat efter att det ska börja igen. I love lets dansa och imorgon smäller det. Det kommer bli supertrevligt. Jag är dessvärre väldigt besviken på att Idol Rabih ska vara med, huuuja!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback