Onsdag it is.


Välling hos pappa imorse.

         
Hur lycklig blir man inte av att sno mammas duntofflor? Gosar med den stora flodhästen som Evelyn fick i födelsedagspresent av Hanna igår.

Evelyn sov i 2 timmar och 40 minuter idag och även jag slumrade till i en halvtimme. Förbannat skönt måste jag säga, efter den natten vi hade. Idag har vi bara varit här hemma och vilat upp oss, eller vilat upp Evelyn snarare. Hon är allt lite kinkig damen men det har gått bra ändå. Men jag börjar bli j*kligt rastlös av att bara sitta inne. Imorgon hoppas jag på att vi kan gå en liten sväng utanför dörren. Men det vet vi inte förns imorgon så det får tiden utvisa.

         
Pysslar för fullt med plocklådan.


Evelyn fick dricka smoothie av banan och mango i soffan. MUMS tyckte hon.

         
Kvällsbus i Evelyns rum innan läggdags.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback