Nooooo camera.

Jag fick inte ut min medicin på apoteket idag inte. Medicinen jag ska ta får inte skrivas ut av alla läkare så apoteket var tvugna att ringa någonstans och bekräfta något och om några dagar skulle det vara klart för mig att hämta ut det istället. Jag som ville börja redan imorgon men men what to do.

Vi blev kvar länge på centrum, lekhörnan, springa omkring och busa och så mötte vi lillans mormor lite där nere. Evelyn sprang runt inne på MQ och garvade som tusan, ser himla kul ut och att man kan vara så glad.
Idag har vi skrattat hysteriskt mycket. Evelyn har nämligen varit gladare än gladast och skrattat nästan hela långa dagen, så fort jag pratat med henne i stort sett.

Det var en väldigt trött tjej som jag nattade vid niotiden. Hon sov sin nap ganska tidigt och hade inte sovit mer och så mycket som vi busat nu på kvällen är det inte konstigt att hon var trött. Slängt ner alla soffkuddar på golvet, klättrat upp på soffkanten och satt sig där och sedan slängt sig rakt ner i soffan igen, skrattandes. Nya favoritsysslan tror jag!

Imorgon ska vi hem till Sanna på lite fikamys. Det blir trevligt!

Anledningen till att jag inte lagt upp några kort på senaste är att min pappas kamera (som jag lånar) inte har något batteri kvar. Den gamla laddaren jag har här hemma är tydligen trasig så det går inte att ladda och därmed inga kort. Det suger!

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback