No fooooooood.

Vi har inte ens varit utanför dörren idag och det känns. Man blir så förbannat seg av att bara vara inne utan någon frisk luft. Visserligen har det varit ganska skönt också men jag hade gärna sett att vi kom ut en stund men det blev aldrig av och jag hade ingen ork för det heller, konstigt nog.

Imorgon blir det andra bullar för då blir det dubbelpass på sats på förmiddagen. R jobbar till 22 imorgon också så vi ska allt se till att hitta på något. Jag vägrar sitta hemma. En dags slappning räcker!

Evelyn har halvt matvägrat idag också. Lite gröt på morgonen, en burk hemmagjord köttfärssås med pasta men resten av dagen ville hon inte ha. Jag gjorde gröt nu på kvällen men icke sa nicke, inte ens efterrätt ville hon ha. Så 2-3 flaskor välling har hon tryckt i sig istället för riktig mat under dagen.
Vad är det för fasoner? Det som varit så skönt att hon äntligen börjat äta ordentligt. Tokgumman!

Snart glider R innanför dörren efter en lång dag, äntligen!!
Jag ska sätta igång och skriva adresser på inbjudningskorten till Evelyns 1års kalas. Dags att posta imorgon!
Hungrig som en gnu är jag också. Har ätit lite klyftpotatisar med beasås idag. Hur tänkte jag där? Mina matvanor blir helt konstiga när R jobbar, speciellt när han jobbar sent. Det är SÅ tråkigt att laga mat till sig själv.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback