Nästan fredag.

Vi har kikat klart på Fringe, sjukt spännande serie det där. Nu vaknas det läggdags om en kort stund, jag är trött som en gnu. Tänkte försöka sova en liten nap idag när Evelyn sov men strax efter att jag slumrat till vaknade hon, typiskt!

Svängen på centrum blev lite längre än väntat, först träffade jag på min gamla chef och vi satt i lekhörnan och tjitt tjattade en stund. Evelyn fick låna hennes telefon och var alldeles överlycklig!

Sen sprang vi på Sanna, Vanessa och Sophia så vi slöt upp med dem och tog en vända runt centrumet. Vi kom hem till sju och hann slänga i oss lite middag, blodpudding till både mig och lillan (som jag förövrigt inte tycker om). Halv åtta är en nästintill helig tid i min värld, åtminstonde måndag till torsdag. Jag älskar nämligen programmet "halv åtta hos mig", det är så förbannat bra.

Nu säger jag godnatt för att gå och samla lite sömn. Imorgon är det kalas, guuuuud så roligt!!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Gammelfarfar

Evelyn,ha en bra födelsedagsfest när du idag firar den tillsammans med dina vänner som ett-åring önskar Gammelfarfar

2010-01-22 @ 18:07:02

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback