Mysunge.

Vi kom aldrig iväg till centrum idag då Evelyn valde att vakna senare än jag trodde från sin nap. Min mamma kom hit på besök istället. Jag städade Evelyns rum lite snabbt och ställde sedan iordning möblerna som de ska vara. Nu börjar det iallafall likna något även om det är lite piff hit och dit kvar, en sänghimmel ska upp, saker på väggarna och bra leksaksförvaring men allt tar sin tid.

Jag och Evelyn tog ett härligt bad nu på kvällen då jag frös som en gnu. Evelyn fick mysa i sin morgonrock tills det blev läggdags. När pappa R fikade vi med knäckemackor med ost & gurka. Mums!

    
Invigning av Burberry morgonrocken ikväll som vi fått av fina Hanna.

Nu väntar lite läsning i sängen innan jag sluter ögonen för denna dagen. Imorgon ska jag för första gången tvätta i tvättstugan i huset, ska bli skönt att få undan all skittvätt som ligger. Jag ska försöka pallra mig iväg på ett pass på Sats efter det och sen vaknas det middag hemma hos Rs föräldrar.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej lilla hjärtat.. ingen ignorering bara inga pengar på mobilen.suck!



Fredag blir super! Vi kan höras om va vi ska hitta på lite beroende på väder o så.. btw.. ere inte då lets dance börjar? d vill ja se!!!



Hoppas ni har haft en superbra dag! Puss puss

2010-01-05 @ 23:10:02
Postat av: sanna

men sandra!! ska vi satsa imorgon iställe för fika kanske?? =D

Postat av: Kim

Tack tack! Jag är supernervös :S Men det är kalrt du ska vara med och fika! Jag slår en pling när jag är på väg tillbaka, runt tolv typ :) Puss!

2010-01-06 @ 21:57:06
URL: http://kimmi.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback