Memories are forever...

Finaste tjejen ligger och sover. Jag har passat på att sminka mig, fixat sallad tills middagen och plockat undan lite smått. När jag stod och fixade med grönsakerna unnade jag mig faktiskt ett halvt glas vitt vin, det är ju trots allt fredag idag.

Vi gick ut och promenerade lite och tog en sväng förbi hudkliniken som ligger nära oss. Jag fick en tid på torsdag!!!! Äntligen kanske jag kan få bukt på mina problem som hållt i sig i flera års tid nu. Så ska det inte vara, det vore underbart skönt så jag håller mina tummar på att det ska gå bra.

Min mamma var här och hälpte mig att få upp ett väggord. Numera står det "Memories are forever..." på väggen ovanför tvn. Bild på det kommer senare. Jag tycker att det blev himla fint. Jag ÄLSKAR väggord.

Det visade sig att Cribbe också ville vara med oss ikväll så nu blev vi ett helt gäng som ska äta och kika på lets dansa. Men vi kallar det fortfarande för en tjejkväll ;p hälften kvinna, mohaha. Första gången han får träffa Evelyn också, dåliga människa ;)


Väggordsbilden kommer ikväll!

Ha en underbar fredagskväll.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Farfar

Tog en titt på bloggen och ser att ni skall ha en liten fest ikväll och titta på let´s dance.Har avnjutit en god potatisgratäng med Kassler och lite rött vin.Får väl bli lite dans här också hälsar Farfar,ha det så bra.

2010-01-08 @ 18:46:23

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback